Khamis, 4 Februari 2010

Kursus Kejurulatihan LINUS di Impian Hotel Morib Selangor 15





Inilah Jurulatih '1 Malaysia'.Saya sempat bergambar bersama Cikgu Ng Siew Lian dari SJKC Kahang, Kluang dan Pn. Indra A/P Balan dari SJKC Cantuman Chaah, Segamat.Kami gembira dapat berjumpa dalam satu kursus dan dapat bertukar- tukar fikiran.Kami abadikan kenangan ini untuk memberikan motivasi bekerja dalam diri dalam menggalas amanah yang diberi selepas majlis penutupan kursus selesai.

Penutupan rasmi telah disempurnakan oleh Tn. Hj. Umbaik Bin Hj. Ismail,Ketua Sektor Program Khas, Bahagian Pendidikan Khas,Kementerian Pelajaran Malaysia. Beliau menyampaikan ucapan sambil menggunakan slaid denagan tajuk'Pengurusan Tekanan Dan Konflik' sebelum menutuprasmi kursus. Gembira sungguh kerana Pn. Hjh Zaleha dari Kementerian Pelajaran Malaysia pun dapat turut bersama melapangkan masa bersama kami dalam majlis penutupan kursus.

Segala kenangan bersama rakan seperjuangan tidak akan saya lupakan."Ya Allah,..permudahkan urusan kami. Bantulah kami dalam usaha kami menggalas amanah dan memikul tanggungjawab ini. Berkatilah usaha murni kami.Satukanlah hati- hati kami dengan penuh keikhlasan. Teguhkanlah kesabaran dalam diri kami.Semoga usaha kami ini diberkati".Amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan