Sabtu, 13 Februari 2010

Demam Oh Demam



Salam ukhuwwah kepada semua pengunjung blog ini..Agak lama saya tidak update blog ini.Maaf jika ada rakan- rakan yang tertunggu- tunggu khabar dari saya...atau membuka blog ini dan akhirnya hampa .Sebenarnya saya demam selepas sahaja kursus LINUS di Morib Selangor berakhir.Barangkali perjalanan kursus yang jauh dan rehat yang tidak cukup tidur sepanjang berkursus.Apa pun saya redha kerana sihat dan sakit adalah pergiliran umpama malam dan siang.Apa yang penting kita bersyukur dengan apa yang dimiliki..

Sya tinggalkan kenangan manis di Morib dengan harapan moga ada pertemuan...Walau entah bila..Entah di mana...Moga ukhuwwah dan jalinan silaturrahim akan berkekalan dan berpanjangan...

Saya abadikan kenangan ini ketika minum malam sebelum beredar ke bilik masing- masing ketika berkursus.Moga kita berjumpa lagi ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan