Ahad, 10 Januari 2010

Tirai Kenangan 1




Ingin saya kongsikan pengalaman berkursus sepanjang bergelar Guru Pemulihan Khas.Adakalanya peluang datang tanpa diduga dan secara tiba- tiba.Namun saya yakin segalanya pasti ada hikmah yang tersendiri. Bersama anugerah yang diberi, pastinya akan ada ujian tersendiri. Bersama pengalaman pasti ada kenangan yang tidak terlupakan. Apa pun, akan saya abadikan pengalaman berkursus di Merdeka Palace Kuching , Sarawak sebagai kenangan terindah sepanjang bergelar pendidik. Apa yang membuatkan saya teruja adalah pengalaman melihat keindahan alam ciptaan Allah ketika berada di awan biru. Melihat pemandangan di bawah,begitu sayup mata memandang.Alhamdulillah...semakin terasa kerdilnya diri ini di sisi Allah dan segalanya kenangan di Sarawak sering membuatkan saya terkesan dan menginsafkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan