Rabu, 13 Januari 2010

KEM KOAKADEMIK 1




Saya telah diamahkan menjadi urusetia. Menjadi Pengacara Peringkat Kebangsaan dalam acara yang cukup meriah meninggalkan kenangan manis buat saya.Juga menjadi penulis teks ucapan perasmian dan AJK Buku Program.Saya cuba melaksanakan tugas sebaik mungkin demi menjaga imej Johor. "Ya Allah...permudahkanlah urusanku". Hanya itu doa saya acara bermula.Saya cukup sedar juruacara merupakan nadi. Gagal atau berjayanya sesuatu program bergantung kepada juruacara dalam memainkan peranan.Protokol najlis perlu dijaga lebih- lebih lagi apabila melibatkan pihak kementerian. Beberapa kali teks juruacara saya dan draf ucapan persamian ditelti dan diedit oleh Mejar Sazali Bin Abd. Hamid agar majlis berjalan lancar.Terima kasih atas tunjuk ajar dan bimbingan yang berguna.Perasmian penutup disempurnakan oleh Pn. Rozainum Bt. Ahmad( Timbalan Pengarah Bahagian Pendidikan Khas, Kementerian Pelajaran Malaysia).Saya sempat mengabadikan kenangan bersama Pn. Rozainum sejurus majlis selesai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan