Rabu, 11 Ogos 2010

KURSUS KEJURULATIHAN KURSUS P1NCH (4)



Apa yang paling membahagiakan pada kali ini ialah menerima watikah Jurulatih Utama Kebangsaan daripada Pn . Hjh Zaleha,Penolong Pengarah Pemulihan Khas , Bahagian Pendidikan Khas ,Kementerian Pelajaran Malaysia..di hadapan suami sendiri...Alhamdulillah..



Tergelak melihat aksi suami, berbaju biru dari kanan melakukan aksi riadah 'Chicken Dance'



Suami saya cukup memahami tugas saya...Bersyukur kerana ditakdirkan berada dalam bidang dan kecenderungan yang sama..Beliau merupakan guru Intervensi sekolah menengah...Tapi, mungkin ramai tidak menyedari bahawa salah seorang peserta kali ini ialah suami sendiri kecuali rakan Jurulatih Utama yang mamang telah bersama saya..Dia memang 'low profile'...Kami juga jarang kelihatan bersama..sepanjang berkursus..Barangkali sibuk dengan penumpuan tugas masing- masing...Apa yang penting persefahaman antara kami...



Bagaimanakah agaknnya perasaan anda jika secara kebetulan menyampaikan ceramah di hadapan suami sendiri....? Pasti tidak selesa ...Malu pun ada juga ...Tapi saya cuba sembunyikan perasaan saya dan cuba bersikap tenang..Kita perlu profesional dalam tugas betul tak...?Dia pun very sporting...



Kami telah diberikan penerangan tentang Laporan Data PINCH JUN 2010.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan