Khamis, 7 Oktober 2010

TAKLIMAT PEMANTAUAN 'STARPULIH' PINCH RENDAH /MENENGAH JPN JOHOR 2010

Pada 28 Oktober 2010, saya telah berada di SMK Tun Mamat Tangkak atas tugas rasmi..Taklimat Pemantauan Starpulih P1NCH Rendah /Menengah anjuran Jabatan Pelajaran Negeri Johor.Tuan Mejar Sazali Bin Abd. Hamid(Ketua Unit Pemulihan Khas JPN Johor),En. Shahiran Bin Kamaruddin (Penyelia Pemulihan Khas JPN Johor), Encik S. Kanalinggam A/L P.Seeney(PPD Bahasa Pejabat Pelajaran Daerah Segamat)dan barisan Jurulatih Utama Pemulihan Khas Kebangsaan yang terlibat telah berada di SMK Tun Mamat Tangkak.
Saya berdoa agar usaha murni ke arah menjayakan misi dan visi 100% Celik Huruf akan berjaya ,berkat kegigihan dan kesungguhan semua pihak.Saya optimis,keikhlasan akan menghasilkan kejayaan..Yang penting pentadbir di sekolah rendah dan sekolah menengah mesti bekerjasama dan sentiasa memberi sokongan dan dorongan kepada guru yang telah diamanahkan mendidik anak bangsa yang bakal menjadi aset negara masa hadapan..


Mengabadikan kenangan sebelum kami bertolak balik ke destinasi masing- masing setelah selesai mendengan taklimat daripada Tuan Mejar Sazali Bin Abd. Hamid( Ketua Unit Pemulihan Khas JPN Jabatan Pelajaran Johor).


Wah..cantiknya pemandangan dari tepi jalan sekolah...

Pemandangan dari pintu pagar sekolah SMK Tun Mamat Tangkak...


Sedang mendengar taklimat daripada Mejar Sazali Bin Abd. Hamid...


Kehadiran Encik S. Kanalinggam A/L P. Seeney (PPD Bahasa Daerah Segamat ) amat dihargai....


Fail Instrumen Pemantauan Starpulih...Moga segala usaha murni diberkati Illahi ...Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan