Ahad, 10 Oktober 2010

KENANGAN MANIS DI SK TASEK UTARA JOHOR BAHRU

Pada 5 Oktober, Selasa 2010 yang telah ke Sk Tasek Utara , Johor Bahru untuk menghantar peserta sekolah saya menyertai Pertandingan Pidato Piala kanak- kanak Malaysia anjuran Yayasan Harapan Kanak - kanak Malaysia 2010.
Yang paling seronok, saya berpeluang berjumpa Pn. Jamilah Bt. Tumin, Jurulatih Utama Pemulihan Khas Johor Bahru...Apalagi, riuh rendah suasana dibuatnya..
Ketika muncul secara megejut di pintu kelasnya saya sempat berkata"Asalamualaikum..Saya Nazir Persekutuan nak datang memantau.."
Dia yang ketika itu sedang tunduk membuat kerja, tergamam dan terkejut sambil mengurut dada...Lama merenung saya yang sedang tersenyum memandangnya...
"Mala..." Akhirnya dia menjerit memeluk saya sambil mempersilakan masuk...
Hem, berjaya saya mengusiknya...



Segalanya indah jika segalanya diniatkan kerana Allah...

Kenangan manis yang pasiti tidak akan dilupa

Mengabadikan kenangan di kelas yang terhias cantik

Wah!Cantiknya pemandangan kelas beliau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan