Selasa, 29 Jun 2010

CENDERAHATI HARI GURU 2010



Inilah hadiah hari guru yang saya terima. Sejak menjadi guru pemulihan khas, saya tidak pernah bermimpi atau bercita- cita ingin menerima hadiah seperti dulu ketika berada di kelas aliran perdana.Kalau dulu, penuh kereta ...atau bakul motor.Tapi, kini tidak lagi...Saya cukup memahami situasi murid saya,ada yang mangsa perceraian ibu- bapa,tinggal dengan nenek dan datuk atau ..ibu dan ayah yang telah meninggal dunia. Bagi saya, hadiah hari guru yang cukup bermakna ialah mereka pandai membaca dan menguasai kemahiran asas 3M...Alhamdulillah....



Kalau dapat hadiah seperti ini sempena Sukaneka Hari Guru, biasanya cikgu- cikgu perempuanlah yang paling suka ...



Sempena Hari Guru 3010, semua guru Sk. LKTP Kemelah mendapat segulung tikar dan hadiah iringan berupa tupperware...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan